Underbar dag med min vän!!!


Jag blev bjuden på lunch:) Tack Marja! Puss


Fint på toa!

Street art....

Ingen personal på Röda korset illa!!!



Sorgligt!

Såååå fin:)

Coola stolar utanför butiken Rummet.

Återbruket hade massa fina möbler och prylar inne just nu och jag har vare sig råd eller plats

350kr lite för dyrt för mig just nu tyvärr. 

En fin dam som löste korsord och fikade och lyssnade på människor:)

Ikeas nyhet! Kanelbulle med glass!

En annan nyhet på Ikea är detta skåpet som jag önskar jag hade plats för.


Jag borde lösa det med återvinnings förvaringen. Kassar fulla balkongen just nu.

Snygg belysning vore inte fel heller.

Tro mig om jag vore smal skulle jag köpt denna klänningen i sammet. Så vacker enligt mig.

Dockskåps möbler:) 10kr st 

Kommentarer

Populära inlägg