Dagens pass i skogen!


Ingen uggla idag men ekorren kom:)


Udda svamp detta.

Skogen har aldrig haft så mycket bär här uppe.

Vuxit fast i trädet.

Skaftet hänger i trädet och nedre delen av stöveln står på marken.


Tjäderdynga

Utforskade nya stigar idag.


Finade på ett nyfunnet favoritställe!

Fridens liljor att få vara ensam och fri! Att få tänka klart och komma till insikter i livet.

En korg som sakta men säkert fylls upp med gula kantareller.


Jag vandrade i regnet men vad gör det när jag vet att jag ska hem till en varm dusch och god mat.

Det vackra guldet. Så bra att kantareller nästan aldrig är angripen av mask osv. En tacksam delikatess att plocka.

"En del vågar saker i livet!"

Vackra balsaminer... 

Det blev en hel del motion och imorgon kan det bli mer av den varan. Skogen är min tröst just nu. 
Jag har massa nya insikter och jag vägrar låta människor få trycka ner mig eller utnyttja mig.
Tex igår blev jag tvungen att avfärda en manlig vän ur mitt liv helt. Det finns gränser för vad jag accepterar och han klev över den. Jag har ett värde och jag tar ingen skit inte från någon!

Kommentarer

Populära inlägg