Röda korset levererade!


Gratis tax! En bok gratis eller ett gosedjur gratis på Rödakorset i Sundsvall jag valde denna härligt designtax som redan är tvättad i maskin när jag skriver detta.
Jaha efter Englaporten blev det en sväng på Rödakorset.

40kr äkta läder från Insiska. Praktiskt med en ryggsäck i detta utförandet.



10kr jag är svag för retro handdukar i bra skick.

20kr Perfekt till min rostiga taggtrådslampa.

10kr till kjolen som jag nu kan sy klart det sista på.

40kr vintage leksakshus grym intedning säger ju jag då.



30kr med barbiekläder i. Ett kap!




Jag har ju en naken barbie som behöver kläder:)

Konst! 60kr Riktigt tjock som starkaste regnplagget i materialet på denna. Jag föll för texten och konceptet. 

10kr ett fynd för en snyggt sydd längd i retrotyg.

Väldigt lång dessutom. Färgskalan är underbar:) "Som en kärlek på tyg!"/ Petra.E

Kommentarer

Populära inlägg