Längsta loppiset ever... Från Stöde till Bräcke!


Stödegubben

Aa en sådan ska jag göra själv fniss. I en butik såg jag denna.

Lik min prickiga som jag sytt själv. 350kr kostade den på Stöde retro.

Så fint!

Smart idé:)


En gård på landet som hade loppisstånd!

Toksöt!

Viskan 

Stolarna så fina!


Fint fågelbo byggt vid knocken.

Alla klädstilar har jag sett idag tro mig!

Boda Borg

Fränsta 


Bilen full i loppisköp!


Nudlar testade vi på idag med uteköket. Mycket gott.

Kaffe är givet!

Någon har funnit dessa i jorden när det grävt efter kabel.


Vacker till tusen:)

Alla möjliga färger jag ville plocka famnen full.... önsketänkande!


Finast där de står och vi hade förlång hem för att de skulle mått bra i bilen.

Vi fågelskådade på hemvägen. Blev en hel del rovfågel men ingen uggla idag.

Gula rapsängar gör mig glad!

Kommentarer

Populära inlägg