HK loppis har sommarpriser!



Cool udda diskhandduk!

Färgen är så snygg!

Virkad av trasor och perfekt som grytunderlägg.

Svensk design helt naturell.


Jättefint skick:)  5kr

Letar ett brödfat med teak och korg och denna kändes helt rätt. 5kr

En Bulekruka utan lock och grepe en komois alltså.

Prerfekt till betong tänkte jag då. 1kr


Så snygg föll pladask. 20kr


Espressokoppar Höganäs 5kr st

1kr st blomfat.

Svenskt tenn ljusstake till litet ljus. Kul för jag har två större som är lika och hör ihop med denna.

Sockerpulla till tex torkad dill tänkte jag.

Dansk potterdesign



Staffordshire 15kr




120kr för allt detta! Väldigt fyndigt vill jag påstå!

Och denna följde med utan att jag visste vad det var. Men ser ut att vara ett skynke till en äldre husvagn. Typsiskt 70-tal. Jag kommer nog att sprätta bort plasten och sy något av tyget. Det är sytt som stora fickor men det går säkert att tänka ut något klurigt.

Kommentarer

Populära inlägg