En fantastisk kväll:)



Hemgjord potatissallad
Pepparbiff
Grönsaker
Dryck
Å de två bästa i mitt liv!


En rik buske... rik på enbär.

Kattfötter


Sanden stenar a och havet.... en del av livet. Vill aldrig vara utan dem.



Vi byggde stentorn och filosoferade:) 


Jag fann det enklast att ligga ner...


Trastägg har så vacker blåfärg.

Ett hjärta rakt igenom <3


Min nya kärlek en bit järnhistoria. 


Det gör ont att se det trasigt så vackert handmålat.

Om en månad knappt blir jag 44 år och det känns som om jag kommer se ut ungefär i stil med detta. Redan sliten matt trött men tacksam för det fina jag har. Kärleken jag har.

Mr vovve njuter av sitt kvällsbad och tyckte vi var tråkiga som byggde stentorn. Kasta pinne är ju roligare:)

En lilja av något slag eller en orchidé?! Denna hittade jag vid vassångaren på Åstön. 
Vi hörde kornknar inatt det har jag längtat efter. 
Flodsångaren var också aktiv.
Älgar och en hare syntes också bra.
Ska jobba med bilder sen idag och visa er här på bloggen.
Jag måste säga att kvällen var speciell.

Kommentarer

Populära inlägg