Misslyckade försök med betong!

Projekt betong med Petra! Huga!
Som sagt en lär så länge en lever!
Ramen fastnade för hårt och istället för att min metalram går sönder fick plattan i betong ge vika. Synd men sånt händer. Nu begriper jag att glas och metal har en förmåga att få betongen att fästa trots massor av olja.
I en trädgård kan skulle bitarna passa:)

Misslyckande som ändå kan räddas. Fick knacka sönder glasburken för att rädda projekt spets- kruka / vas. Plastburken inuti måste dock sågas av mot kanten för den sitter som berg den med och det mest pågrund av att jag tryckte ner den förlångt så att halsen på burken själva böjen täcktes med betong.
Men jag ska nog ordna det:)

Här är ett fint fat pågång ... igen skratt! För jag lyckades nämligen vara för ivrig med första försöket som jag gjorde igår. Jag lossade och kikade på fatet förtidigt. 
Betongen hade inte brunnit färdigt.

Nytt på gång igen och denna gången ska jag VÄNTA!

Kommentarer

Populära inlägg