Loppisköp och promis hem i snöväder!


Silkikonformar och en bra burk i plast att gjuta i. 40kr för alla tre.

Träringar till mina nyckelringar. 10kr för alla.

Äkta skinnbit 25kr. Till något kreativt.

En stor teakskål 45kr ett kap tycker jag. Bestiken har jag sen tidigare. Diskad och inoljad med Ikeas olja för skärbrädor som inte släpper smak och lukt.


Äkta Bodum kaffepress stod på inköpslistan gissa om jag jublade inombords. 30kr jippi!!!!



Less på alger på plåten som inte går bort. Köpte två långa bitar av naturmatta och monterade i varandra bakomstagen. 
Naturligt och tål regn och snö bättre än tyg som möglar snabbt. En sommar borde denna hålla tycker jag. 60kr var det värt i alla fall.

Helt oandvända... idag hade jag loppistur!

En promis hem vårklädd men tänkte till med en halsduk i fall jag skulle tokfrysa om öronen.

Kommentarer

Populära inlägg