6 km med onda fötter!


Tvingade mig ut idag! Kände att deppet är för övertagande i mig. Måste ändå hålla lågan uppe. Näsan över vattenytan.

Kaffespegel och bulle kottar och kvistar ro för min själ.

Ålder påminnelser och acceptans övningar!

Alla och allt märks av tidens gång och livets bra och tråkiga äventyr.

Samlas i högar i naturen eller på mina axlar.

Sitter fast i väggen men når ändå en bit... precis som en känsla man kan ha att sitta fast men når nästan i mål men bara nästan.

Mat jakt överlevnad livets cykel.

Vissa plockar delar och har olika delikatesser. Här valdes huvudet!

Ett mästerverk tillverkat av två fåglar! Som att bygga ett hus! 


Jag plockar pant som ligger där jag går.. jag går inte ute för att plocka och leta pant. Win win

Dagebs fynd i skogen. En plastskylt som må få kallas retro i min värld. Inget som tillverkas i nutid.

Kommentarer

Populära inlägg