Tro inte jag lagt ner...

Äter en ny medicin för min oro och ångest den har ställt till några kilo plus på kontot. Tyvärr en biverkning men jag ger inte upp.
Några positiva saker är att naglarna växer som vanligt och håret har vuxit ut igen på sina kala fläckar. Håret är tjockare och fylligare.
Aldrig ger jag upp trots att min axel har varit svullen och inflammerad hela jävla sommaren så min yoga har hamnat på kant och min styrketräning också.
Men tids nog läker skiten och jag tar nya tag.
Jag går minst 4 km varje dag dvs dåliga dagar och drar på med 7-9  km bättre dagar.
Mina samtal på affektiva A o B är igång och underlag för ADHD utredningen är också klar.
Blir utförsäkrad i november så vette fan vad som händer med livet då.

Idag har jag gjort en del steg!

Kommentarer

Populära inlägg